• Gratis retur. Frakt 39 nok
  • Leveringstid 2-4 dager
  • Full retur- og bytterett 21 dager

Retur, bytte og klager

Som kunde hos KidsBrandStore.no har du full retur- og bytterett i 21 dager

Det betyr at du har 21 dager på å prøve og akseptere varene. Det er viktig for oss at du er helt fornøyd med kjøpet ditt. Hvis du ikke er fornøyd, får du pengene tilbake. Innen 21 dager etter at du har mottatt varen, kan du velge enten å bytte eller få pengene tilbake. Du som kunde har selvfølgelig rett til å åpne emballasjen og prøve varene vederlagsfritt. Varen må returneres i uskadet stand, Du kan ikke bruke varen og deretter returnere den. Returretten gjelder ikke undertøy og badetøy.


Bytte/Retur

Ved bytte eller retur bruker du returetiketten som ble sendt sammen med din bestilling. Returen er gratis. Det er du som kunde som er ansvarlig for returforsendelsen helt til vi har mottatt pakken. Husk at du derfor alltid må ta vare på kvitteringen for forsendelsen når du sender en vare i retur.

Brukerinformasjon ved retur:

  1. Fyll ut returskjemaet. Angi hva du ønsker å returnere, antall samt grunnen til reklamasjonen. Bruk returkode fra skjemaet.
  2. Legg varen/varene i originalemballasjen sammen med alle etikettene
  3. Legg returskjemaet sammen med varen/varene du ønsker å returnere. Bruk gjerne samme pakke varene kom i, eller bruk en annen type emballasje.
  4. Klistre returetikketen med returadressen over den gamle.
  5. Levere på nærmeste MyPack-kontor(gjerne på samme sted som du fikk pakken utlevert).
  6. Når pakken er mottatt og kontrollert vil du få tilsendt en bekreftelse via e-post.

Bytting av vare

Ved bytting av vare legger du inn en ny ordre på vår nettside. Hvis det kommer opp en fraktkostnad tar du kontakt med kundeservice: info@kidsbrandstore.no. Vi vil da fjerne den kostnaden. Den første ordren blir refundert når returen er behandlet.

Hvis din ordre skal betales med faktura og du ønsker å sende noe i retur, anbefaler vi at du forlenger din fakturas forfallsdato. Dette gjør du gjennom å logge inn på Mitt Klarna eller kontakte Klarnas kundeservice: Tel: +46 (0)8-120 120 10.

 

Hvis du har spørsmål angående bytte eller retur, vennligst ta kontakt med vår kundeservice:

Telefonnr: 8 150 35 42 (mandag-fredag 08.00-12.00, lørdag 13.00-15.30)
E-post: info@kidsbrandstore.no


Vår returadresse er:
KidsBrandStore.no
c/o Tollpost Globe, Postens Godssenter
0068 Oslo

OBS! Vi bruker MyPack leveringstjeneste for å levere pakkene våre. Du kan derfor bare levere returforsendelsen din på et MyPack postkontor, ikke hos Posten eller andre leverandører av pakker.


Klager og feil

Ved reklamasjoner er det Kidsbrandstore som står for returkostnaden når de feilaktige varene blir sendt tilbake. Etter at vi har mottatt varene du har reklamert på, går vi gjennom varene og gjør en vurdering av om returen er godkjent eller ikke. Det er du som kunde som er ansvarlig for returforsendelsen helt til vi har mottatt pakken. Husk at du derfor alltid må ta vare på kvitteringen for forsendelsen når du sender en vare i retur.

Brukerinformasjon ved reklamasjoner:

  1. Fyll ut returskjemaet. Angi hva du ønsker å returnere, antall samt grunnen til reklamasjonen. Bruk returkode fra skjemaet.
  2. Legg varen/varene i originalemballasjen sammen med alle etikettene
  3. Legg returskjemaet sammen med varen/varene du ønsker å returnere. Bruk gjerne samme pakke varene kom i, eller bruk en annen type emballasje.
  4. Klistre returetikketen med returadressen over den gamle.
  5. Levere på nærmeste MyPack-kontor(gjerne på samme sted som du fikk pakken utlevert).
  6. Når pakken er mottatt og kontrollert vil du få tilsendt en bekreftelse via e-post.


Hvis du har spørsmål angående klager og feil, vennligst ta kontakt med vår kundeservice:

Telefonnr.: 8 150 35 42 (mandag-fredag 08.00-12.00 og 13.00-15.30)
E-post: info@kidsbrandstore.no


Vår returadresse er:
KidsBrandStore.no
c/o Tollpost Globe, Postens Godssenter
0068 Oslo


Tilbakebetaling

Uavhengig av hvordan du har betalt din ordre (med VISA- eller kredittkort, faktura/konto eller direktebetaling via bank), så refunderer vi pengene dine på forskjellige måter. Alle refusjoner håndteres av vår betalingspartner Klarna.

Betaling med kort

Hvis du betalt din bestilling med bankkort, returneres pengene til samme konto som kjøpet ble gjort fra. Fra en refusjon er registrert, tar det normalt 3-5 virkedager før pengene vises på kontoen din. Avhengig av hvilken bank du har, vises refusjonen enten som tilbakebetaling eller som nytt innskudd på kontoutskriften din.

Faktura/konto

Summen for en returnert vare blir trukket fra fakturaen automatisk, og du får tilsendt en ny faktura. Du kan deretter betale det resterende beløpet på fakturaen dersom du ønsker å beholde noen varer.

Hvis du allerede har betalt fakturaen, sendes et tilbakebetalingsskjema fra Klarna på e-post til deg, hvor du må fylle inn opplysninger for å få refundert pengene. E-posten sendes normalt 1-3 virkedager etter mottatt retur.

Direktebetaling via bank

Hvis du har betalt din ordre med direktebetaling via bank, returneres pengene til samme konto som kjøpet ble gjort fra. Fra en refusjon har blitt gjennomført, tar det normalt 3-5 virkedager før pengene synes på kontoen din.

Unntak

Hvis du betalt din ordre med direktebetaling via bank SEB (Svenska Enskilda Banken) sendes en mail med informasjon om refusjon fra Klarna til deg, hvor du må fylle inn opplysninger for refusjonen. E-posten sendes normalt 1-3 virkedager etter at din retur har blitt behandlet av oss på KidsBrandStore.

Pengene returneres normalt innen 2 uker (ifølge loven gjelder maks 30 dager). For spørsmål vedrørende refusjoner, vennligst ta kontakt med Klarna: 21 01 89 91

Hos oss finner du merkeklær online av beste kvalitet til barn og ungdom