Norway / NOK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR
Kids Brand Store benytter Posten/Bring, Instabox og Helthjem for å sende pakker.
Vi tilbyr alltid gratis frakt på bestillinger over 999 nok. Hvilket fraktalternativ som er gratis kan variere. Skriv inn postnummeret ditt i kassa for å se hvilke betingelser, fraktalternativer og priser som gjelder for postnummeret ditt.
Normal leveringstid fra Kids Brand Store til kunder i Norge er 1-4 arbeidsdager. Ved stor pågang kan leveringstidene bli litt lengre.
Du er som kunde ansvarlig for at opplysningene som oppgis ved bestilling er korrekte, f eks navn, e-post och mobilnummer. Oppgis feil mobilnummer kan ikke pakken din varsles via SMS.
Posten/Bring Hentested/Pakkeboks
Pakken din sendes til et hentested eller en pakkeboks, basert på hva du selv har valgt i kassen.
Hvis du henter pakken på Posten hentested, du kan hente pakken med hentekode/kollinummer. Legitimasjon vil kunne bli avkrevd. Posten/Bring sender ut SMS når pakken din ankommer utleveringsstedet.
Pakken som er sendt til en pakkeboks spores og hentes enkelt av deg ved bruk av Posten-appen. For å kunne åpne luken til pakkeboksen som inneholder pakken, må du laste ned Posten-appen. Når pakken er klar til å hentes, får du en SMS eller en notifikasjon via appen. Hvis pakken ikke får plass i en boks, leveres den til nærmeste hentested.
Pakken ligger 7 dager på hentestedet/pakkeboksen før den sendes i retur. Vi ber om at pakken hentes så raskt som mulig. For alle pakker som ikke hentes debiterer Kids Brand Store en avgift på 200 kroner. Avgiften tilsvarer hva det koster oss å sende ut en pakke, samt å få i den retur.
Les mer om Pakkesboks här.
Last ned appen i App Store eller Google Play!
Instabox
Vil du få pakken levert i ekspressfart til et pakkeskap? Da kan vi tilby frakttjenesten Instabox.
Når kommer pakken min?
Når ordren din er pakket mottar du sms med sporingslink fra Instabox. I tillegg sendes en mail for å kontrollere at du har angitt riktig telefonnummer. Normal leveringstid er 2-3 arbeidsdager. Det som kan påvirke leveringstiden er åpningstider for skapet og hvor i Norge du bor.
Hvordan vet jeg at pakken min er på vei, og at den har kommet frem til skapet?
Når pakken er levert til Instabox skapet mottar du en SMS med PIN-kode. Denne koden tastes på skjermen til skapet for å åpne luken med pakken din. Av sikkerhetsmessige årsaker og forhindring av identitetssvindel, kan det hende du må identifisere deg meg BankID. Dette skjer med helt tilfeldige kunder, og vil derfor ikke gjelde for alle bestillinger.
Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min
Pakken din ligger i 3 dager (lør og søn regnes som halve dager), før den kjøres tilbake til Instabox sitt lager. Da kan du bestille en ny utkjøring til samme eller et valgfritt Instabox skap, kostnadsfritt innen 10 dager. Etter 10 dager returneres pakken tilbake til Kids Brand Store. Mer informasjon om tjenesten finner du her. Beløpet for ikke hentet pakke er 200 kroner, og denne kostnaden vil du som kunde måtte betale dersom pakken ikke hentes ut. Summen tilsvarer avgiften for å sende ut pakken og motta denne i retur.
Helthjem
Normal leveringstid er 2-3 arbeidsdager til Sør/Østlandet, 3-4 arbeidsdager til Vestlandet/Midt-Norge og 4-6 arbeidsdager til Nord-Norge. Vi har estimert leveringstid i utsjekken.
For mer informasjon og personvernerklæring, les mer her.
For mer informasjon, kan du lese gjennom Helthjems egen FAQ.
Hjemlevering
Helthjem leverer pakker hjem, enten på dørmatten eller i postkassen. Større pakker eller pakker utenfor dekning vil bli levert til et utleveringssted nær deg. Levering mandag til lørdag. Helthjem leverer pakken din om natten, og du trenger derfor ikke personlig ta i mot eller signere for pakken. Du vil få en SMS rundt kl 07 den morningen pakken er levert.
Utleveringssted
Pakken leveres til et hentested nær deg fra mandag til lørdag. Du kan spore pakken hele veien og du vil motta en sms når pakken kan hentes. Der hvor Helthjem ikke har dekning vil den bli utlevert som PostNord MyPack Collect.
Pakken ligger på ombudet i 7 dager, med mulighet til å forlenge med ytterligere 7 dager, før den sendes i retur til Kids Brand Store. Beløpet for ikke hentet pakke er 200 kroner, og denne kostnaden vil du som kunde måtte betale dersom pakken ikke hentes ut. Summen tilsvarer avgiften for å sende ut pakken og motta denne i retur.
Skadede varer
Dersom varen vi sender blir skadet eller mistet under transporten er Kids Brand Store betalingsansvarlige, men du må uansett gi beskjed til vår kundeservice innen rimelig tid (14 dager). Samme sak gjelder dersom varen skades eller mistet når du returnerer den til oss. Alle sendinger sendes med Posten/Bring-etikett og er forsikret og sporbare. Husk å få kvittering for en forsendelse du sender tilbake til oss, den får du på Posten.
Hvor er pakken min?
Posten/Bring: Via Posten/Brings hjemmeside kan du søke etter pakken med kolli-ID og se om pakken har kommet og hvor den er tilgjengelig. Kolli-ID vil bli sendt til deg i en egen e-post så snart bestillingen er pakket og sendt fra oss. Hvis du ser at pakken er innlevert til videreforsendelse, kan du hente den med ditt kollinummer og legitimasjon. SMS-varsling er bare en påminnelse.
Instabox: Følg leveransen din via sporingslenken du mottar på sms fra Instabox.
Helthjem: Spor pakken din her.
Har du ikke mottatt kolli-ID via e-post, vennligst kontakt vår kundeservice og vi vil hjelpe deg.
Norway / NOK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR