Norway / NOK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR
KBS Family er Kids Brand Stores lojalitetsprogram der du kan bli medlem gratis hvis du er over 18 år. Som medlem får du fordeler og tilbud og mottar personlig kommunikasjon knyttet til ditt medlemskap.
Registrering i KBS Family skjer på nett. For å bli medlem må du være fylt 18 år. Medlemskapet er for privatpersoner. Det er personlig og kan ikke overdras. Når du registrerer deg som medlem, må du i tillegg til å godta våre medlemsvilkår, også bekrefte at du har lest våre personvernerklæring.
Vi forbeholder oss retten til å endre medlemsvilkårene og anbefaler derfor at du jevnlig holder deg oppdatert på dem.
Du kan ha en konto hos Kids Brand Store uansett om du er medlem eller ikke. Når du blir medlem i KBS Family, blir informasjon om medlemskapet ditt lagt til, inkludert poengnivået ditt, gjeldende bonus, poeng igjen til neste bonus og dine andre fordeler. Du kan også se ordrehistorikk og administrere varsler, det vil si hvordan du vil at vi skal kontakte deg via e-post/SMS.
For detaljer om hvordan vi behandler dine personopplysninger, se vår personvernerklæring.
Medlemskap i KBS Family er gyldig inntil videre. Hvis du har vært inaktiv, noe som betyr at ditt siste kjøp ble gjort for mer enn 24 måneder siden, vil Kids Brand Store avslutte kontoen din i tråd med vår personvernerklæring og dermed også slette medlemskapet og informasjon knyttet til medlemskapet (poeng, nivå, eventuelle bonussjekker). Kids Brand Store forbeholder seg retten til å si opp medlemskapet hvis medlemsbetingelsene ikke følges eller misbrukes.
Hvis du selv ønsker å avslutte medlemskapet, kan du gjøre det under 'Personlige innstillinger' på mine sider.
I KBS Family er det fire medlemsnivåer: Explorer, Trendsetter, Fashionista og Style Icon. Nivået bestemmes av hvor mange poeng du har samlet, og på høyere nivå får du tilgang til flere og/eller bedre fordeler. Poeng samles når du som registrert medlem foretar et kjøp hos oss, se detaljer under avsnittet 'Poeng & Bonus'
● Explorer 0 poeng
● Trendsetter 1-1999 poeng
● Fashionista 2000 - 4999 poeng
● Style Icon + 5000 poeng
Oppgradering til nytt medlemsnivå skjer fortløpende når du oppfyller betingelsene for et nytt nivå. Du vil motta informasjon på e-post når du har nådd et nytt nivå.
Når du når et nytt nivå, er du garantert dette nivået i 12 måneder. Etter ett år sjekkes det hvor mange poeng du har samlet siste 12 måneder (det vil si i løpet av året ditt på nåværende nivå). Basert på de siste 12 månedenes inntekter, oppdateres nivået ditt i henhold til nivåberegningen vår.
Poeng samles på alle kjøp du gjør som medlem. 1 krone tilsvarer 1 poeng. For å samle poeng må du handle med den e-postadressen som er knyttet til medlemskapet ditt hvis du handler på nett (du trenger ikke å være logget inn). Etterregistrering av poeng er ikke mulig. Poengene vil ikke vises på kontoen din før 40 dager etter at kjøpet er gjort for å ta hensyn til eventuelle returer. Ved retur foretas det fradrag av poeng tilsvarende beløpet for de returnerte varene.
Ikke alle varer/betalingsmetoder er poengbaserte. Poeng samles ikke ved kjøp av gavekort, frakt eller andre servicekostnader knyttet til kjøpet ditt. Det kan heller ikke samle poeng på beløp du betaler med bonus.
Les mer i vår personvernerklæring om hvordan vi lagrer og analyserer personopplysningene dine.
Dine oppsamlede poeng vil bli konvertert til bonus som du kan bruke til et nytt kjøp i Kids Brand Store. Bonus kan ikke konverteres til kontanter, og en bonussjekk kan kun brukes på ett kjøp. Bonusen er personlig og kan ikke overføres.
Når du når 1500 poeng, legges 30 SEK til bonuskontoen din i henhold til vår bonusberegningsstige. Bonuser utbetales en gang per måned, og bonussjekken er gyldig i tre måneder fra utbetalingsdato.
Du kan bruke bonusen på nettkjøp, og du må aktivere bonusen selv i kassen. Bonuser kan ikke legges til et kjøp i etterkant. Du kan ikke bruke bonus til kjøp av gavekort.
Ved retur av et kjøp som er betalt med bonus, vil bonusen ikke settes inn på nytt på bonuskontoen din. Det vil si at du vil få tilbake beløpet du betalte med andre betalingsmåter, men du vil ikke få bonusen refundert.
Som medlem i KBS Family mottar du personlig kommunikasjon med informasjon om dine innsamlede poeng og din bonus, men også tilbud knyttet til ditt medlemsnivå.
Du vil motta medlemstilbud som medlem i KBS Family, og disse vil bli kommunisert til deg via e-post. Tilbudene kan være generelle for alle medlemmer eller unike for ditt medlemsnivå. Du vil få mer detaljert informasjon i forbindelse med tilbud om hva som gjelder for akkurat det tilbudet.
Som medlem i KBS Family sender vi personlig kommunikasjon med informasjon om dine poeng og gjeldende bonus samt medlemstilbud og andre fordeler knyttet til lojalitetsprogrammet. Du kan motta kommunikasjon både via e-post og SMS. Det er ikke mulig å reservere seg mot medlemskommunikasjon ettersom dette inngår i medlemskapet. Hvis du ikke lenger ønsker å motta medlemskommunikasjon, kan du si opp medlemskapet. Les mer under avsnittet Avslutte medlemskap.
Les mer om hvordan vi behandler dine personopplysninger og dine rettigheter i vår personvernerklæring.
Norway / NOK
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR