Vanlige spørsmål & svar

Nedenfor har vi samlet de vanligste spørsmålene som våre kunder stiller til vår kundetjenste samt svarene på disse spørsmålene.
Vennligst se gjennom spørsmål og svar nedenfor før du kontakter vår kundetjeneste.


Reklamasjon

Jeg ønsker å reklamere på en vare

For å reklamere på en av våre varer sender du inn et bilde av feilen, en kort beskrivelse av hva som har skjedd samt ditt ordrenummer til info@kidsbrandstore.no så hjelper vi deg.

 


Bonus

Hvordan fungerer bonussystemet?

Her finner du mer informasjon om KidsBrandStore's bonussystem.

Hvordan bruker jeg min opptjente bonus?

For å kunne ta i bruk din bonus må du være innlogget når du handler. Da vil din bonus automatisk trekkes fra i kassen når du fullfører din bestilling.

 


Bytte & Retur

Jeg vil returnere en vare, hvordan går jeg frem?

I leveransen finner du en ferdig returetikett “Pickup Parcel Return Bulk” som skal klistres utenpå pakken før du leverer den til posten. Det er du som kunde som er ansvarlig for returen inntil vi har mottatt den. Husk derfor å ta vare på sendingskvitteringen når du leverer pakken til retur. Når din retur håndteres av oss blir du tilbakebetalt via Klarna. Alternativt mottar du en oppdatert faktura.

Jeg har handlet salgsvarer, har jeg bytterett og åpent kjøp?

Du har nøyaktig samme vilkår uansett om du handler varer på salg eller til ordinær pris, dvs. 21 dagers åpent kjøp.

Jeg fikk ingen returblankett med i min leveranse.

Vi har av miljøhensyn sluttet med disse returblankettene. All informasjon vi trenger finnes på returetiketten.

Jeg hadde en rabatt på min tidligere bestilling, hva skjer med den rabatten dersom jeg vil bytte varen?

Vi tilbyr alltid samme rabatt ved bytte av størrelse. Legg inn en ny bestilling og henvend deg til info@kidsbrandstore.no med ditt gamle og nye ordrenummer så hjelper vi deg.

Hvor langt åpent kjøp har dere?

Vi har 21 dagers åpent kjøp. For at dette skal være gyldig må plaggene være ubrukt og alle etiketter være på.

Jeg vil returnere/bytte og har en ubetalt faktura, hvordan går jeg frem?

Du kan enten velge å betale din faktura og i stedet bli tilbakebetalt når vi har behandlet din retur. Eller så kan du kontakte Klarna og be dem sette fakturaen din på pause. Dette kan du gjøre i Klarnas app, eller ved å ringe Klarna på telefonnummer 21 01 89 91. Fakturaen vil da bli oppdatert eller slettet når vi har mottatt din retur. Det er kundens eget ansvar å ha kontroll på fakturaen.

Jeg vil bytte en vare, hvordan gjør jeg det?

For å bytte et plagg legger du helt enkelt inn en ny ordre/nytt kjøp på www.kidsbrandstore.no på det plagget du ønsker å bytte til. Med den nye ordren følger det med en ny betaling/faktura og du vil deretter bli tilbakebetalt eller eventuelt få en justert faktura når vi har mottatt og behandlet din retur.

 


Bestilling

Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Våre lagermedarbeidere arbeider veldig raskt og flittig, men send gjerne en mail til info@kidsbrandstore.no så fort du kan så lover vi å gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Har bestillingen din kommet for langt i prosessen så ber vi deg hente pakken på posten og gjøre en direkte retur. For pakker som ikke hentes ut krever vi 200 kr.

Hvorfor kan jeg ikke velge faktura?

Når det gjelder betaling- og fakturaspørsmål så må vi dessverre henvise deg til Klarna ettersom det er Klarna som tar seg av alle våre spørsmål om betaling. Klarnas telefonnummer er: 21 01 89 91

Mandag-torsdag: 08-20
Lørdag og søndag: stengt
Helligdager: stengt

Jeg har mottatt feil produkt.

Da vil jeg starte med å be om unnskyldning for dette. Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.

Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse.

Har du tittet i søppelposten? Noen ganger havner ordrebekreftelsen der. Ellers kan det være at du har oppgitt feil mailadresse. Kontakt i så fall vår kundeservice så hjelper vi deg videre.

 


Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Vanligvis vil du motta din bestilling innen 2-4 arbeidsdager. Ved høytider og større salg kan det iblant ta noen dager ekstra, vi håper du har forståelse for dette.

Kan jeg ta bort/legge til et produkt i min bestilling?

Varene plukkes i et veldig høyt tempo på vårt lager så sjansen er stor for at ordren allerede har gått for langt i prosessen, men dersom vi har mulighet så hjelper vi deg selvfølgelig. Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.

Kan jeg bytte adresse på en leveranse som allerede er sendt fra dere?

Ja, det kan vi ordne. Ta kontakt med vår kundeservice med den fullstendige adressen (gatenavn, gatenummer, postnummer og by) som du vil at pakken skal leveres til.

Kan jeg bytte navn på en leveranse som er sendt fra dere?

Nei, av sikkerhetshensyn så bytter vi aldri navn på en ordre. Dersom du har skrevet feil navn så kan du kontakte vår kundeservice så forteller vi deg hvilke valgmuligheter du har.

Hvor er min bestilling?

Brings hjemmeside kan du kan du søke etter pakken med kolli-ID og se status på din bestilling.

Når jeg søker på kollinummer på Brings hjemmeside får jeg ingen informasjon?

Det kan ta en stund før Posten/Bring registrerer ditt kollinummer på sin hjemmeside. Vent og prøv igjen litt senere. Dersom du fortsatt ikke kan søke på ditt kollinummer så kan du ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.

Jeg har ikke fått noe varsel fra Posten/Bring, hva har skjedd?

Den vanligste grunnen er at mobilnummeret er skrevet feil slik at SMSen ikke kommer frem. Kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.

Hvor lenge ligger pakken på hentestedet?

Pakken ligger 14 dager på hentestedet før den sendes i retur.

Hvor mye koster frakt?

Fraktkostnaden er 39 kr og retur er alltid gratis.

 


Øvrig

Selger dere gavekort?

Så klart, du finner dem her.

Jeg vil bli influencer – hvordan går jeg frem?

Fyll ut skjemaet her. Vi har en nære og personlig kontakt med våre Influencers og det setter vi stort pris på. Den personlige kontakten er en veldig viktig del av samarbeidet, og vi jobber ikke med agenter som en mellomhånd men foretrekker direkte kontakt.

Viktig! For å kunne søke så skal dette stemme:

  • Du har et varierende og inspirerende feed (gjerne mer enn 20 bilder)
  • Det skal synes i ditt feed at du elsker mote og klær
  • Du er et godt forbilde for andre ungdommer. Dette er superviktig for oss!
  • Du har alltid en god tone i dine og andres kommentarer
  • Du framstår som et godt eksempel når det kommer til tobakk og alkohol
  • Du har en åpen profil
  • Du har minst 1000 aktive følgere på Instagram

OBS!! All kontakt gjeldene samarbeid/influencers foregår via maila. Skulle dere bli kontaktet via DM eller noen annen kanal så er det med stor sannsynlighet ikke vi.

En vare er ikke på lager – kommer den inn igjen?

Vi forsøker alltid å få påfyll av det som er utsolgt, men det er vanskelig å vite om vi vil lykkes eller ikke. Vårt beste tips er å holde utkikk på hjemmesiden så krysser vi fingrene for at du får tak i plagget.

Hos oss finner du merkeklær online av beste kvalitet til barn og ungdom