Kundeservice
DE / SE / FI / DK / NO / NL
Søk

Frakt & levering

Kids Brand Store benytter Posten/Bring for å sende pakker.

Normal leveringstid fra Kids Brand Store til kunder i Norge er 2-4 arbeidsdager. Ved stor pågang kan leveringstidene bli litt lengre.

Du er som kunde ansvarlig for at opplysningene som oppgis ved bestilling er korrekte, f eks navn, e-post och mobilnummer. Oppgis feil mobilnummer kan ikke pakken din varsles via SMS, men en hentelapp må sendes hjem til deg. Dette medfører at varsling av ankommet foresendelse tar noen dager ekstra.

Når du oppgir postnummeret ditt i kassen, så kommer vises de leveransealternativene du har å velge mellom.


Posten/Bring Hentested/Pakkeboks

Fraktkostnader for levering er 59 kroner. Fri frakt over 999 kroner. Retur er gratis. Pakken din sendes til et hentested eller en pakkeboks, basert på hva du selv har valgt i kassen.

Hvis du henter pakken på Posten hentested, du kan hente pakken med hentekode/kollinummer. Legitimasjon vil kunne bli avkrevd. Posten/Bring sender ut SMS når pakken din ankommer utleveringsstedet, samt en påminnelse dag 3 og 11.

Pakken som er sendt til en pakkeboks spores og hentes enkelt av deg ved bruk av Posten-appen. For å kunne åpne luken til pakkeboksen som inneholder pakken, må du laste ned Posten-appen.  Når pakken er klar til å hentes, får du en SMS eller en notifikasjon via appen. Hvis pakken ikke får plass i en boks, leveres den til nærmeste hentested.

Pakken ligger 14 dager på hentestedet/pakkeboksen før den sendes i retur. Vi ber om at pakken hentes så raskt som mulig. For alle pakker som ikke hentes debiterer Kids Brand Store en avgift på 200 NOK. Avgiften tilsvarer hva det koster oss å sende ut en pakke, samt å få i den retur.

Les mer om Pakkesboks här.

Last ned appen i App Store eller Google Play!


Posten/Bring Hjemlevering

Fraktkostnader for hjemlevering er 150 kroner uavhengig av bestillingsbeløp. Retur er gratis.

Hjemleveranse foregår mandag-fredag mellom kl. 08.00-17.00 eller 17.00-21.00 avhengig av postnummer. Du vil få et varsel via SMS 30-60 min før leveransen. Ved kveldsleveranse (kl. 17.00-21.00) ringer sjåføren deg.

Pakken blir levert på nærmeste utleveringssted om du ikke er hjemme ved leveringstidspunktet. Du vil få beskjed dersom vi har prøvd å levere pakken, samt informasjon om hvor du kan hente pakken.


Skadede varer

Dersom varen vi sender blir skadet eller mistet under transporten er Kids Brand Store betalingsansvarlige, men du må uansett gi beskjed til vår kundeservice innen rimelig tid (14 dager). Samme sak gjelder dersom varen skades eller mistet når du returnerer den til oss. Alle sendinger sendes med Posten/Bring-etikett og er forsikret og sporbare. Husk å få kvittering for en forsendelse du sender tilbake til oss, den får du på Posten.


Hvor er pakken min?

Vi samarbeider med Posten/Bring for levering av din bestilling.

Via Posten/Brings hjemmeside kan du søke etter pakken med kolli-ID og se om pakken har kommet og hvor den er tilgjengelig.
Kolli-ID vil bli sendt til deg i en egen e-post så snart bestillingen er pakket og sendt fra oss.

Hvis du ser at pakken er innlevert til videreforsendelse, kan du hente den med ditt kollinummer og legitimasjon. SMS-varsling er bare en påminnelse.

Har du ikke mottatt kolli-ID via e-post, vennligst kontakt vår kundeservice og vi vil hjelpe deg.